FamilyMart - Akan Dibuka/Opening Soon即将开张

Kesemua lot di bahagian tingkat bawah telah pun diduduki sepenuhnya dan tiada ruang lagi bagi FamilyMart untuk masuk tetapi secara kebetulannya kontrak dengan 7-Eleven telah sampai ke tarikh matang dan pihak pengurusan Seremban Gateway (SG) memutuskan untuk menyewa kepada francais baharu ini selepas membaca komen-komen positif yang telah diutarakan oleh warganet Seremban di laman sosial media dalam link ini : https://www.facebook.com/118935425434099/posts/334078113919828/

Dan dengan ini warga Seremban kini berpeluang untuk menikmati pelbagai produk makanan, minuman dan barangan serbaguna dari francais yang cukup popular ini.

Tarikh terakhir untuk 7-Eleven beroperasi adalah 16 Jun 2019 ekoran kerja-kerja pengosongan lot sehingga hujung bulan ini dan pada 1hb Julai lot tersebut akan diserah kepada FamilyMart untuk memulakan kerja-kerja renovasi dan sila ikuti perkembangan yang terbaharu untuk tarikh pembukaannya.



All the lots on the ground floor are fully occupied and how could FamilyMart (FM) possibly move in? But sometimes it all boils down to perfect timing whereby coincidentally the contract with the present tenant 7-Eleven has come to full term and the Seremban Gateway (SG) management  decided to give this new franchise a go after receiving many encouraging feedback from netizen on social media. Link : https://www.facebook.com/118935425434099/posts/334078113919828/



Hari terakhir untuk beroperasi 16 Jun 2019 dan Bye-Bye 7-Eleven semoga kita berjumpa lagi. 




























The last day for operation is 16th June and Thank you 7-Eleven for serving us in Seremban Gateway and wishing the staff & management all the best.

And once the unit is vacated the SG management will hand over the keys on the 1st of July for FM to start renovation work and kindly stay tuned for the anticipated opening date.



ODEN おでん
FamilyMart famous dish the Oden where the broth is rich in flavor especially the Tomyum soup which is good till the last drop.

Den suko sangat Oden ni terutamanya direndam dalam sup Tomyam yang sungguh lazat dan best giler.




Tak lamo laie..... Matcha Aiskrim FamilyMart bakal melanda bandar Soghomban.


FamilyMart Matcha Ice Cream heading our way very soon.

Kindly stay tuned for the opening date.

Comments

Popular Posts