Laluan alternatif ke S2 new alternative road.

Anda tidak perlu lagi untuk membuat pusingan U-Turn di bawah jambatan di persimpangan lampu isyarat Oakland untuk menuju ke S2 dan Taman Bukit Kepayang.

Selepas simpang lampu isyarat di Bandar Ainsdale sila belok ke kiri sekiranya anda ingin menggunakan laluan alternatif yang baru dibuka ini untuk menuju ke Seremban 2 dan Bukit Kepayang.

You no longer need to drive straight and then make a U-Turn under the bridge to get to Seremban 2 and Taman Bukit Kepayang. 

After turning into the traffic lights junction at Bandar Ainsdale you may head directly to Seremban 2 and Taman Bukit Kepayang by following this signboard and turn left.




SJKC Ladang Hillside di sebelah kanan tetapi anda perlu membelok ke kiri untuk masuk ke laluan alternatif yang baru ini.

SJKC Ladang Hillside school is on the right but you need to turn left into the new alternative way.



Selepas membelok ke kiri anda akan melalui Rimbun Vista.
After turning left you will pass by Rimbun Vista. 

Kemudiannya anda dapat melihat papan tanda S2 Heights.
Then you'll see this huge signboard of S2 Heights.

Jalan alternatif yang baru diturap ini memudahkan orang ramai untuk menuju terus ke Bukit Kepayang dan Seremban 2 tanpa sebarang kesesakan trafik.
The newly tarred road ensures a smooth drive to Bukit Kepayang and S2 without much hassle and just drive straight all the way.  


"You have reached your destination"
'Anda kini berada di destinasi yang ditujui'





Comments

Popular Posts